Школа
може дати дитині знання. Але сьогодні потрібні не стільки знання,
скільки вміння оперувати ними, застосовувати їх у нестандартних
ситуаціях, створювати на ґрунті наявних знань щось нове.
Сучасний зміст шкільної географічної освіти має включати не тільки
знання, а й способи практичної діяльності, творчий досвід, ціннісні
орієнтації особистості. Сьогодні в умовах інформаційного суспільства
цінність знань як таких змінюється. З одного боку, вони стають більш
доступними, з іншого, – здобування нових знань, умінь стає обов’язковим
для людини впродовж усього життя. Тому зберігаючи досягнення шкільної
географії, необхідно переорієнтовувати навчальний процес на формування в
учнів можливостей самостійно оволодівати знаннями, користуючись
різними джерелами інформації, застосовувати набуті знання в практичному
житті, виробляти вміння критично мислити. Навчити учнів критично
мислити не можна протягом одного уроку.
Для цього необхідне систематичне застосування прийомів і методів, які б
навчали учнів мислити критично та вдосконалювали і розвивали ці
вміння, а також створення сприятливого психологічного клімату на
уроках. Коли ми маємо позитивний настрій, потяг до навчання зростає,
якщо негативний, то навчання не має успіхів, бо успіх навчання – це
розподілена між учителем і учнем відповідальність. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий